Jak korzystać z CRM

I usprawnić proces komunikacji z koordynatorem jakikredyt.pl
null

W CIĄGU 24h OD OTRZYMANIA KONTAKTU

1. Zaloguj się do CRM i zadzwoń do Klienta

Odnajdź Klienta w kolumnie “NOWY” i zapoznaj się z notatkami dotyczącymi potrzeby kredytowej.

PRZY KAŻDEJ PRÓBIE KONTAKTU

2. Dodaj notatki i zmień status kontaktu

Opisz kluczowe ustalenia z Klientem w sekcji “Dodaj Notatkę do transakcji”

Następnie zaktualizuj status:

  • W KONTAKCIE (MAIL/TEL)” – gdy przejąłeś kontakt z Klientem, ale nie ustaliłeś jeszcze terminu spotkania.
  • UMÓWIONO SPOTKANIE” – gdy kontakt zakończył się ustaleniem terminu spotkania

3. Dodaj termin spotkania

Kliknij na “Dodaj zadanie” i wpisz termin spotkania i notatki

4. Dodaj datę planowanego złożenia wniosku

Gdy poznasz planowaną datę złożenia wniosków do banku, dodaj ją do CRM

5. Oznacz finalny status sprawy (WYGRANY/PRZEGRANY)

Oznacz finalny wynik sprawy.

W przypadku sprawy przegranej, wybierz z listy powód.

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń / Napisz

[email protected]
+48 534 922 392

© 2018 jakikredyt.pl | Polityka Prywatności